روپوش سفید قرص لستات چیست؟ مزایا و مضرات این قرص - روپوش سفید

موارد استفاده از داروی لستات

قرص لستات برای کاهش جذب کلسترول و چربی در بدن مورد استفاده قرار می گیرد و این دارو ساخته شده از ترکیباتی مانند موناکولیا، صمغ زانتان و لیکوپن می باشد و برای اکسید شدن کلسترول بد در بدن فعالیت می نماید. در ادامه اطلاعاتی در مورد این دارو به شما خواهیم داد.

استفاده از لستات برای کاهش کلسترول بد در خون

یکی از مشکلاتی که امروزه بسیاری از افراد با خوردن غذاهای چرب و فست فودی دچار آن می شوند چاقی و بیماری های قلبی می باشد. استفاده از این دارو به این افراد کمک می کند تا بدنشان چربی ها را جذب نکرده و یک سری مشکلاتی برایشان ایجاد خواهد شد. استفاده از قرص لستات به تنهایی کاربردی ندارد بلکه این دارو نوعی مکمل می باشد که باید به همراه سبک زندگی سالم همراه باشد تا بتواند تاثیرات بسیار خوبی برای فرد مصرف کننده داشته باشد.

قرص لستات کاهش دهنده چربی خون

استفاده از این دارو می تواند به پیشگیری از بیماری های قلبی کمک کرده و همچنین مانع از بروز آترواسکلروزیس خواهد شد از این رو بهتر است این دارو را به همراه یک سبک زندگی سالم و رژیم غذایی خوب مورد استفاده قرار دهید.

حتماً بخوانید:

نحوه استفاده از این دارو

این دارو را باید تحت نسخه پزشک مورد استفاده قرار دهید در غیر این صورت اگر نحوه مصرف آن یادتان رفته است باید بدانید که به صورت عادی افرادی که هیچ مشکلی ندارند می توانند در روز تنها یک عدد از این قرص را میل نمایند. افزایش دوزهای مصرفی باید با صلاحدید پزشک باشد در غیر این صورت عارضه های این دارو گریبانگیر شما خواهد شد.

یادتان باشد که زمان استفاده از این دارو حدودا بین سه الی چهار ماه می باشد از این رو اگر احساس بهبودی نیز کردید بهتر است بدون نظر پزشک استفاده از این داروها را حذف نکنید زیرا ترک دارو باید زیر نظر متخصص باشد تا مشکلی برایتان ایجاد نگردد.
همانطور که می دانید هر دارویی برای موارد متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد از این رو بهتر است سعی کنید موارد استفاده از این دارو را نیز بدانید. این دارو برای تنظیم طبیعی چربی موجود در خون و کاهش چربی با مکانیسم های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد و فاقد احساس درد و ضعف های شدید عضلانی می باشد.

فواید قرص لستات مدی بیس

مواد به کار رفته در این دارو

بهتر است قبل از استفاده از هر دارویی مواد به کار رفته در آتن را چک کنید تا به آن حساسیت نداشته باشید. موادی که در این دارو به کار رفته است عبارتند از :

برنج قرمز تخمیر شده
موناکولین
کیتوسان
لیک.پن
ویتامین C
ویتامین E

احتیاط های دارویی

استفاده از هر داروی شیمیایی می تواند مشکلاتی در پیش داشته باشد. بنابراین بهتر است قبل از استفاده از هر داروی خاص احتیاط های دارویی را چک نمایید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

موارد مصرف قرص لستات

قبل از استفاده از این دارو اگر از داروهای فشار خون استفاده می کنید باید پزشک خود را در جریان قرار دهید.
اینم دارو تنها مکمل غذایی بوده و داروی درمانی به حساب نمی آید.
خانم های باردار و شیرده باید پزشک خود را قبل از استفاده از این دارو مطلع سازند.

یادتان باشد که این دارو را نیز مانند سایر داروها باید در دمایی متناسب و جایی خشک و خنک نگهداری نمایید و آن را از دسترس کودکان دور کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 45 views بار دسته بندی : آشنایی با داروها تاريخ : 27 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها