روپوش سفید ریشه گیاه اسرول و معجزات باور نکردنی اش - روپوش سفید

قرار است شما را با گیاه اسرول و خواص ریشه آن آشنا کنیم. برای این که اطلاعات خوبی از این گیاه و فوایدی که ریشه آن به همراه دارد بدست بیاورید تا پایان این مطلب همراه روپوش سفید باشید.
گیاهان دارویی در طب سنتی کاربرد بسیار زیادی دارند و شما می توانید متناسب با نیازها خود از آن استفاده کنید. در نظر داشته باشید که گیاه اسرول یکی از این گیاهانی می باشد که به صورت بوته ای رشد می کند و حدودا ۶۰ سانتی متر قد می کشد. این گیاه دارای برگ های سبز کم رنگ می باشد و از ریشه این گیاه استفاده های دارویی می شود.

خواص ریشه اسرول

گیاه اسرول دارای گل های خاصی می باشد که شکل شیپوری هستند و دارای رنگ های صورتی و سفید می باشند. این گیاه حتی میوه هم می دهد و میوه های آن دارای رنگ تیره و به اندازه دو آلبالوی به هم چسبیده می باشد. ریشه این گیاه دارای رنگ قهوه ای می باشد و دارای پوست بسیار نازک و نرمی است که می توانید به راحتی آن ها را از یک دیگر جدا کنید. ریشه این گیاه بوی خاصی ندارد ولی مزه آن بسیار تلخ می باشد. این گیاه معمولا در هیمالیا، پاکستان، میانمار و هند یافت می شود. در ادامه تمامی خواص ریشه اسرول را برایتان بررسی می کنیم.

کاهش فشار خون

اگر از ریشه این گیاه استفاده کنید می توانید فشار خون خود را کاهش دهید و از بروز بسیاری از بیماری هایی که در پی فشار خون بالا ایجاد می شود پیشگیری کنید.

تسکین درد

برای این که درد های داخلی بدن را کنترل کنید می توانید از ریشه این گیاه استفاده کنید. در طب سنتی ریشه این گیاه را معمولا به عنوان مسکن به کار می برند.

خاصیت دارویی ریشه اسرول

درمان بی خوابی

با استفاده از ریشه گیاه اسرول می توانید بی خوابی های خود را از بین ببرید. در واقع این گیاه دارای یک سری مواد آرام بخش می باشد که می تواند منجر به ایجاد خواب بهتر برای شما شود. بهتر است برای این که از این روش نتیجه خوبی دریافت کنید قبل از خواب مقداری پودر این ریشه ها را با گلاب مخلوط کرده و بنوشید.

درمان بی خوابی با اسرول

ریشه گیاه اسرول یکی از مهم ترین موادی است که به عنوان پاد زهر کاربرد دارد. برای درمان نیش زنبور، عقرب و مکار می توانید از ریشه های این گیاه کمک بگیرید.

درمان مشکلات عصبی

اگر دچار مشکلات اعصاب و روان هستید می توانید با استفاده از این دارو این مشکلات را تا حدودی کاهش دهید. یکی از مشکلاتی که ممکن است به دلیل استرس و اضطراب مداوم ایجاد شود وسواس فکری و عملی می باشد و شما می توانید با استفاده مداوم از ریشه این گیاه این نوع مشکل عصبی را نیز تا حدودی درمان کنید.
درمان برخی از بیماری ها

این ریشه ها خاصیت درمان کنندگی بالایی دارند و شما می توانید با استفاده از آن یک سری از بیماری ها را مانند صرع، جنون، اختناق رحم را از بین ببرید و به تصفیه خون خود نیز کمک کنید.

خواص دیگر : به طور کلی از این گیاه استفاده های بسیار زیادی می شود و شما می توانید برای کنترل عصبانیت،مشکلات خواب، یک سری اختلالات روانی مانند اسکیزوفرنی و کنترل تب از آن استفاده کنید.
اسرول یکی از گیاهان دارویی در طب سنتی است که خواص بسیاری برای بدن می تواند داشته باشد.

موارد منع مصرف ریشه گیاه اسرول

برای افرادی با طبع سرد استفاده گیاه دارویی اسرول مجاز نیست. مگر اینکه با فلفل سیاه مصرف شود.
همچنین افراد با فشار خون پایین بهتر است از فلفل سیاه استفاده کنند.
در مصرف گیاه دارویی باید از مصرف زیاد خودداری نمود. زیرا ممکن است مشکلات و عوارضی را به همراه داشته باشد. پس بهتر است قبل از هر چیز با یک متخصص در این زمینه مشورت گردد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 43 views بار دسته بندی : داروهای گیاهی و طب سنتی تاريخ : 25 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها